U najavi je natječaj Internacionalizacija poslovanja MSP

Početkom svibnja, točnije 3. svibnja 2017. godine otvara se dugo iščekivani natječaj Internacionalizacija poslovanja MSP. Natječajem će se potaknuti aktivnosti sajamskih nastupa, istraživanja inozemnog tržišta i vezane predmetne aktivnosti. U nastavku donosimo ključne informacije o natječaju i sve pogodnosti koje nudi poduzetnicima. Ukupna alokacija iznosi 38.000.000,00 HRK za razdoblje 2014.-2020., a sredstva će se dodjeljivati putem trajno otvorenih poziva na dostavu projektnih prijava odnosno do iskorištenja raspoloživih sredstava, stoga je bitno što prije predati projektni prijedlog.

Tko se može prijaviti?

Prihvatljivi prijavitelji su MSP-ovi koji uredno posluju, ostvaruju prihode i nemaju dugovanja, Natječajem su isključeni:

  • određeni sektori,
  • određene NKD djelatnosti,
  • prijavitelji u postupku likvidacije, predstečajne nagodbe i u stečaju,
  • prijavitelji s nepodmirenim obvezama,
  • prijavitelji koji nemaju registriranu djelatnost najmanje 1 godinu,
  • prijavitelji koji su u prošloj poslovnoj godini ostvarili gubitak,
  • prijavitelji u blokadi.


Prihvatljivi projekti i projektne aktivnost

U fazi pripreme projektnog prijedloga potrebno je proučiti uvjete za prihvatljivost projekta koji može trajati maksimalno 30 mjeseci. U projektnoj dokumentaciji moraju biti iskazani pozitivni učinci projekta na okoliš, uklapanje projekta u strateške dokumente na nacionalnoj i europskoj razini. Navedeno zahtjeva dodatni trud prijavitelja. Upravo navedeni kriteriji mogu biti odlučujući u fazi dodjele sredstava, stoga im moramo posvetiti posebnu pažnju.

Prihvatljive projektne aktivnosti detaljno su predstavljene u natječajnoj dokumentaciji, i uklapaju se u slijedeće kategorije:

Prihvatljive aktivnosti

Ukupni iznos prihvatljivih izdataka u aktivnosti (u HRK)

  • nastup na međunarodnom sajmu izvan RH koji ima najmanje 10 % inozemnih izlagača ili 5 % inozemnih  poslovnih posjetitelja i koji je upisan u baze www.expodatabase.com, www.auma.de
/
  • prezentacije MSP-ova u okviru međunarodnog sajma izvan RH na kojem prijavitelj sudjeluje kao izlagač
22.800,00
  • troškovi istraživanja inozemnog tržišta za plasman proizvoda na novo tržište izvan RH
38.000,00
  • izrada promotivnog materijala za nastup na međunarodnom sajmu izvan RH
15.200,00
  • sudjelovanje na b2b poslovnim razgovorima i/ili susretima koji se održavaju u sklopu međunarodnih skupova izvan RH
/
  • informiranje i vidljivost projekta
/
  • troškovi usluga vanjskog stručnjaka za vođenje projekta

10.000,00

Intenzitet potpore iznosi od 100.000 HRK do 1.000.000 HRK, odnosno 65 % prihvatljivih troškova za srednja poduzeća i do 85 % prihvatljivih troškova za mikro i mala poduzeća.

Više informacija o natječaju: OVDJE.

Tražite konzultantske usluge za dobivanje poticaja za vaše projekte? Kontaktirajte nas na 01/7987-395 ili na info@tiko-pro.hr

Tea Markotić,
voditeljica projekata Tiko Pro d.o.o.

2 3